Yes box .

Åh , äntligen har pärona dratt . Så jävla underbart :)

Så har städat mitt rum nu (!!!!!) och damsugat hela nere våningen + torkat av .
Ska snart in i duschen , för snart kommer kusinvitamin :) eller ja , om 1.5 timma , haha :P

Hade tänkt att börja använda mig av denna bloggen igen , men har inte alldeles för mkt att skriva , eller har massvis, men allt vill man inte dela med sig av till vem som helst ;)

Ajuste , ringde r förrut , och han sa att det var ngn som hade tagit ett glas vin ur min bag in box ! Så jag skulle få en flaska också , haha . Så nu har jag nästan 4 liter vin :P
Fast har lovat att Felicia ska få lite , och Bea om R inte har ngn sprit kvar :) Men det borde räcka ändå , haha . Risken finns ju att man tröttnar annars , eller blir för full , och det vill jag INTE .

Nehepp , nu ska jag nog gå ut och ta en cigg på altanen , så gott å kunna gå utanför dörren å röka nu när man är hemma själv :)

Vad fan tänkte du med när du gjorde det ? Det trodde jag aldrig om dig , kommer jag någonsin kunna lita på dig ? Våga vara framför dig , i alla tillstånd , lita på att du tar hand om mig ?

Over and out / Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har gjort något nu ? kram

2008-05-02 @ 13:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0