Solsolsol .

Sooooooommar värme ute ju ! Så jag tar tillfället i akt & bloggar ute på altanen i bikini . Dubbelkörning här ja !
Måste bättra på "brännan" lite , så fult å gå i sommar kläder när man är en blekfis . Tycker jag iaf :)

Det är massvis med saker jag behöver köpa . Här kommer en liten lista:
  • Becha chinos
  • Ljusa jeans
  • Vita jeans
  • Klänningar i alla färger och modeller
  • Skor (som alltid)
  • Jacka ?
  • Linnen
  • Shorts
  • Leggings
  • Smycken till sommaren
  • Kjol


Tror att det är ungefär det, men sen dyker det ju upp massvis med andra saker man känner att man vill ha , just för tillfället , haha :)
Ngn som har lust att skänka mig en slant ? För jag kommer ALDRIG ha råd :P

Nej , nu ska jag ta bort datorn ur knät , för jag får mkt ful solbränna upptäckte jag nyss . So long .

Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0