Solsolsol .

Tacktacktack .  Det var precis vad jag behövde - en dag i solen . Inviga bikinin , och få lite färg om man har tur :) Hoppaaaas !
Har legat i solen sen jag gick upp idag , har fixat naglarna lite , och ska måla dom snart tänkte jag . Man får ju passa på när man har tid . Det finns bara ett ord som kan beskriva detta : underbart .

Ahop , gårdagen då . Då var man bara hemma , haha . Hade tråkigt som fan , men vad ska man göra . Behövde nog iofs bara vara hemma .. Inte för det är så kul , men kan ju behöva vila ut sig lite .

Nationella på tisdag . Plugg som fan imon . Är ju ledig imon så blir la plugg i solen m bikini xD

Nu ska jag ta mig ngt å äta .

Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0