Ny telefon .

Äntligen säger jag bara :)
En LG U990 blev det . Nöjd än så länge , haha . Fast hur länge har jag haft den ? Inte mer än några timmar . Haha .

AMANDA , nu får du ta tag i dig själv . Inga fler försovningar eller sovmånar för dig inte . Ta tag i dig själv och gå upp !
(för er som inte vet har jag råkat jobba alldeles för mkt för ca 2/3 veckor sen , och sen jobbat helg mm , så inte hunnit sova ut ordentligt , och det har resulterat i att jag försovit mig ca 3 dagar i veckan i 2/3 veckor . Frånvaron börjar bli hög)

image66

Over and out / Amanda

Kommentarer
Postat av: Robban

Grattis till en NICE tel :D

2008-05-28 @ 20:46:33
Postat av: Stephie

Saknar dig vännen ! =)

2008-05-29 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0