Morgon ..

GodMorgon GodMorgon .

Skoldags igen . har svenska , men Martin är inte här , ska väl läsa bokjävlen , men det orkar väl inte jag . Ingen annan i klassen heller iofs ... Haha .
Jag var mycket trött i morse . Kan bero på att min kropp inte behagade bli trött igårkväll . 23.30 hoppade jag in i duschen :P Sen gick jag å hämtade min rena tvätt i källaren , sorterade in , la fram kläder tills idag , och sen fönade jag håret och plattade det . Sen tänkte jag sova . Men då upptäckte jag att någon lagt massor med saker i min säng . Det var inte jag iaf ;) Så fick plocka där också .. Sen la jag mig i sängen och kollade på medium .. Men det var lite läskigt , så stängde av :P

Neheeepp .. Om man ska vara lite social mot klassen ..


Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0