Haha ?

Ibland undrar jag om du ens har tänkt att ge mig något privatliv ? Eller måste du vara med på allt , och veta allt ? Det är inte så det fungerar lilla du , jag måste få ha hemligheter för dig , för jag tror inte du berättar allt för mig , långt ifrån allt . Och jag är endå en av de få som berättar nästan allting . Så måste du utsätta mig för detta också ?
Jag blir gaaaaleeeen ! Ge mig ett privatliv , tack !

Undrar vad man ska hitta på ikväll då , ska iaf vara med Lina vet jag . Ringde henne förut och tyckte synd om mig själv , så får hänka på henne ikväll . Underbaring .
Ska börja fixa till mig lite nu , för snart kommer mamma , pappa & Victor . Och snälla , jag orkar inte träffa dom . Känner mig så instängd typ . Jobbigt som fan .. Kan jag få bo hos ngn ett tag ?

Fixning vare ja !

Over and out / Amanda


image56


Kommentarer
Postat av: Lex

sluta bete dig som en fjortis.

2008-05-04 @ 23:31:35
Postat av: Amanda .

Svar till Lex : Ofta du ens vet vad jag menar . Och vf
läser du min blogg om jag är fjortis ? Skaffa dig ett liv ist och låt mig vara !

2008-05-05 @ 21:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0