Go´natt sa jag !

Yes , då var det dags för amanda att sova . Denna dagen avklarad , redo för nästa . Om jag nu kommer upp ur sängen imon , kommer nog vara hårt . Men som vanligt kommer jag kliva upp , men inte en sekund för tidigt .

Då har världens sämsta matematiker övat upp sina "kunskaper" inom ämnet idag . fy fan ! Det är hemskt . Jag och Katharina hade våra svackor om man säger så . Båda är envisa som getar och säger vad de tycker . Arg jag var ett tag . Men man fattade ju till slut ... Även om jag inte ville medge att hon lyckats lära mig . För enligt mig är det ju omöjligt att lära sig den skiten . Haha ..
Fast man blir väl inte särskilt taggad att lära sig när min matte lärare säger till mig att jag inte kommer klara nationella . fan i havet vad jag blev sur när han sa det . Gav upp & åkte hem . Uschanamej !
nog om matte b , blir arg bara jag tänker på det .

När jag och Lina skulle åka hem med bussen idag , så fick vi lite bråttom . Vi fick springa , och då hinner jag på bussen , och Lina är någon meter ifrån mig så bara stängs dörrarna och bussen åker !!
Alltså ; jag var på bussen och Lina var utanför . Kul . Så jag fick väl åka till Ljungarum själv och vänta på bussen , och Lina fick väl vänta på asex själv . Haha . Så tokigt allt kan bli .

Nej , om man skulle ta och stänga igen datorn för kvällen och släppa in John Blund , han är precis utanför min dörr och trampar .

Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0