Fy fan ,

Du ringer mig , och frågar om du får komma , jag säger ja . Men ångrar mig , och tänker på att det kan bli bråk . Så nej , du får inte komma . Likförbannat kommer du hit . Ringer och säger "Nu är jag utanför."
Du är ju fan inte normal .

Jadu , det skulle jag aldrig tro om dig , att komma hit för att bråka . Och när jag inte släpper in dig lovar du att inte slåss , dum som jag är litar jag på dig och släpper in dig . Och din idiot till kompis säger att han ska gå emellan ifall det nu blir bråk .

men likförbannat direkt när du sätter din fot här inne börjar du bråka , skriker och slänger dig runt , bryr dig inte ens om att du är i mitt hus , där det finns tusen saker att ta sönder . Sen när ni hade slåtts lite , och allting var "uträtt" , börjar din jävla kompis "som lovade att det inte skulle bli bråk" slå på allt och alla . Förstör när alla snackar , och försöker vara "kompisar" . Då förstår du , då är det dags att slåss , på allt och alla . Hur nära var det inte att jag fick en smäll då ? Inne i huset , och de försöker komma in , nära att rutorna går . Jag är livrädd . Fan , jag visste att det skulle bli såhär , varför . Polisen kommer , var väl lika bra det , men då hade ni ju redan försvunnit ..

En sak är iaf säker : JAG SKA ALDRIG MERA HA "FEST" .

Dra åt helvete med er hela högen !

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Skulle du kunna rekomendera mig om lite bloggar?
Behöver fler att besöka regelbundet
Kramar
Allasjulia

2008-05-03 @ 11:04:15
Postat av: om

vad tråkigt att sånt händer.
och omoget att någons kompis ska börja bråka igen när dom hade rett ut det redan. som det låter när du skriver så är det ju inte hans fel eftersom det blev uträtt utan den andra killen som började bråka efter igen.? jag kanske har fel men det är min uppfatting.

2008-05-04 @ 23:30:17
Postat av: Amanda .

Svar till "om": ja , det var hans kompis som började bråka igen , och det var bara så onödigt , när allting var löst
. Men jag är ändå arg på båda , eftersom de kom dit när de inte var välkomna .

2008-05-05 @ 22:00:23
Postat av: om

jo förstår men förstår klart. men i fallet så skall du ju vara mest förbannad på den andra killen som slog efter att det var uträtt
mellan dom som bråkade först eller så ? klart arg på båda men mest på den andra enligt min åsikt så borde det vara så :)Ha en trevlig dag.

2008-05-06 @ 16:52:20
Postat av: Amanda

svar till om: Jo , mest förbannad blir jag ju på han som började slåss när allting var uträtt , men jag blir arg på han som började bråka , eftersom han startade allting och vägrade dra när jag bad han .

2008-05-07 @ 10:17:32
Postat av: om

okey.. Jag skulle nog varit mest argast på han som slog efteråt eftersom den andra redan uträtt allt och pratat om ett och inte lägga det sura äpplet i näven . och att om det är uträtt så ska man inte bråka nån av någon mer. det är det sura att folk inte fattar.En mot en. när det är klart så är det klart ingen ska göra något dumt mer. iaf. jag skulle varit skitsur på den andre killen som slog efteråt för det är dåligt när dom rett ut det. "underbar dag idag iallafall solken ". hade bra..

2008-05-07 @ 22:00:52
Postat av: Amanda

Svar till om: Ja , det är ju den killen jag är surast på . Såklart , haha :)Fattar inte varför han behövde göra så , det var ju inte ens nödvändigt . det enda han ville , var ju å bråka ..

2008-05-08 @ 22:56:40
Postat av: om

jo precis. så skulle jag me tänka.. underbart vääder det varit idag.. hoppas ni reder ut det . tråkigt att vara sur på någon länge länge :) hade så bra.

2008-05-08 @ 23:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0