engelska lektion .

Denna lektionen , liksom alla andra engelska lektioner suger . Vi gör inte alldeles för mkt . Som vanligt . Matilda sitter och gubbhostar . Bara för jag hostade på skämt , var hon tvungen att göra värsta äkliga , lixom bara sådär . Kul vare . (japp , vi har dålig humor) . När vi är i skolan , särskilt jag å matilda tsm , är vi på samma nivå som 5 åringar . jag är inte igentligen !

På onsdag ska jag nog köpa ny telefon :) Ifall jag hittar ngn , ska ju få special hjälp. Så det blir nog bra , haha :)
Jag bryr mig inte så mkt om vad det är för telefon , bara det finns :
- bra kamera
-mp3
- abonemanget / kontantkortet ska vara 3 .

Så jag kanske kommer få nytt nr , iaf ett tag . Men det är bara att säga te så får ni det :)


nej , nu ska jag mobba matilda för hennes inte för vackra sångröst .


Over and out / Amanda

Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha jag vet att du älskar min gubbhosta :D
och vi har jävligt roligt när vi umgås haha

2008-05-26 @ 11:21:30
URL: http://skitidetdu.blogg.se
Postat av: Anonym

bästa är ju om man för över nummret som man har till kontantkortet =)

2008-05-26 @ 15:25:44
Postat av: Anonym

vart jobbar du?

2008-05-26 @ 16:18:13
Postat av: Mel

AV

2008-05-27 @ 22:26:27
Postat av: Mel

AV det skall väll du skita i vart hon jobbar. !

2008-05-27 @ 22:26:55
Postat av: Amanda

Till anomnym: jag jobbar på elmia & bernards . På elmia serverar jag på stora banketter & på bernards står jag i kassan & allt vad det innefattar :)

2008-05-28 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0