Då vare skola imon igen .

Idag , ringde de från jobbet å undra om jag kunde jobba idag , för det var tydligen lite panik därinne .. Så jobb blev det , skönt . Tjäna lite pengar , haha .
När jag kommer in berättar de för mig att de ringt Jessica (chefen) från hennes dotters dagis , för hon hade fått ett krampanfall , och det hade tydligen inte slutat . Så de hade fått ringa ambulans så hade de fått söva ner henne för att det skulle sluta . Så har varit jätte orolig på idag , så jag och Emelie skickade ett pepp-sms till henne . Vår underbara Jessica :)
Och nu för ngn timma sen svarade hon , hennes dotter mådde bra efter omständigheterna , och var vaken . Vilken lättnad . Blev så hiiiiimla glad . Även att jag bara träffat hennes dotter typ 2 ggr , så var man så himla nervös och orolig .

solen har ju tittat fram nu i dagarna också . Så jag har skaffat mig bikini-linje (^^) och invigt min nya bikini , haha :)
Skulle ju tydligen bli sommarvärme till helgen . och då jobbar jag . jippie ! ngn som vill byta ?

om man skulle ta sig i kragen och göra lite nytta .. (duscha mm.)

Visst är det kul att jag uppdaterar igen !! komentera oxå !

Over and out / Amanda


hur mkt jag än jobbar , finns det fler saker jag behöver än kan köpa . Tex dessa supersöta klänningar . Ngn som har lust att låna mig , sisodär en miljon ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0