Då vare dags igen .

Att uppdatera .

Har jobbat hela helgen . eller ja tors - sön . Lite segt , men ändå pengar . 30 timmar har jag jobbat denna veckan . Är lite stolt faktiskt , plus skolan då . Haha . På jobbet idag , var det as lugnt .. Har inte gjort ett skit känns det som . Jag och Ellen satt på kontoret och fikade i över en timma , gick bara ut i butiken ngn gång ibland för att se ifall det var ngn kund . (hoppas inte åke läser detta) .Men vad ska man göra , ifall allting är gjort och förberätt för stängning .. För vissa saker får vi ju inte göra innan vi stängt , så .

Igår var jag på fest , och efter lite tjafs , som delvis berodde på mig (se , jag skyller inte ifrån mig nu xD) , blev kvällen bra . Känns skönt att jag valde att gå tillbaka till mina vänner och be om ursäkt , krama dom och säga hur mkt jag älskar er . För det gör jag ! Ni kommer alltid först , i alla väder ! Hoppas ni vet det <3

och ikväll ska jag bara vara hemma , för att jag vill ! är trött och känner att mamma å pappa är mitt umgänge ikväll . Haha . Ska ta mig en lååång dusch , fixa te mig . Ögonbrynen behöver ju plockas igen måste de växa så fort ? det är ju det tråkigaste som finns å plocka , haha . Ska väl pyssla med lite sånt , har massa tvätt som ska läggas in i garderob / byrå & massa smutsig tvätt som ska till tvätten . och bort från mitt golv . det ser förjävligt ut här inne ... såå , det blir nog fullt upp ikväll iaf . Men allt ska vänta tills efter pappas grillning är klaar . Är så sugen !
Jag förtjänar lite vila efter helgens slit . haha .

Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0