Amanda , 4/3

Uppdatering , igen .

Lektionen är tråkig , har inte gjort någonting idag .
Först försov jag mig , eller ja , r skulle hämta mig kl 8.10 , när han kom kl 8 sov jag fortfarande . Ojdå , så upp fixa mig lite , dvs klä på mig och borsta tänderna , haha . Åt macka i bilen , svängde förbi jobbet där jag lämnade in nycklen och sen vidare till skolan . Har vikarie idag , eftersom Martin har fått barn :) Kul för honom , grattis Martin ! En flicka blev det , hoppas han bara kan berätta namnet på ungen nu , vi har varit nyfikna på det sen vi fick reda på att han och hans fru skulle ha barn :)

Min fot är bättre nu , går helt normalt . Får lite ont ibland , men det går över . Och när jag går utan inläggen gör det ont så , men inte så farligt . Men får inte träna aerobics på någon vecka , men det gör inte så mkt , gymmar ist , det är gött det också .

Efter skolan idag ska jag och Lina gå på IKEA , hon ska köpa lite lampor och ramar till sitt rum . Tycker det är så kul att gå där inne , man längtar super mtk tills man flyttar hemmifrån , eller iaf tills R flyttar . Hans lägenhet kommer vara sååå fin , när jag får bestämma haha =)

Nu är det lunch snart , asexan innan .

Over and out / Amanda .
image49
Du är så sööt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0