Amanda , 4/3

SKOLAN , JA , TRÅKIGT . DÄRAV RESULTATET:

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trötter
Favoritgodis: Choklad!!
Kläder just nu: Hängselkjol , t-shirt , kofta
Musik just nu: None
Sommarplaner:Sola , bada , falkenberg , och en resa skulle inte sitta fel , är sugen på en sistaminuten.
Hur många kuddar sover du med:Två
Spelar du nåt instrument: Haha , blockflöjt ^^ (spelade i typ trean) , och guitar heroe då :P
Morgon- eller nattmänniska: Sover båda tillfällena , så dag :P
Vem är viktigast för dig: Familjen , R , vännerna :)
Bio eller promenad: Bio och promenad , beror på vädret ..
Är du kittlig: Jo , tack :)
Snarkar du: Ibland , särsklit när jag är förkyld ..
Stjärntecken: Skorpinon
Äckligaste insekten: ALLA !! Särklit getingar , humlor , spindlar , myror . BLÄ !!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Alla superkrafter :P Nä men flyga skulle vara coolt . Eller förflytta sig med tanken ..
Vad vill du jobba som? Bartender i nått varmt land , eller nått jag trivs med :)
Stökigt eller välstädat? Välstädat , fast mitt rum är stökigt ganska ofta :P
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja , det skulle jag nog .. Men göra det , tveeekamt .. Men kanske :)
Gillar du att sjunga? Ouh ja :)
Anser du att du är stark? Skulle väl kunna vara starkare , men duger för mig :P
Vad gör du om du får hicka? Ber till gud att det ska gå över , haha . Nej  , men väntar tills jag hickat klart .
Vad längtar du mest efter just nu? SOMMAR !! VÄRME !!! Sommarlov , ledighet , helg , vårkläder , ja massor . Men mest sommar och värme , GE MIG !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0