Amanda , 11/3

Sitter i skolan , och lyssnar på redovisningar , kul - eller inte .
Fast vi ska ng inte redovisa idag , Lina och Annie vill inte , så får la vänta tills nästa vecka . Fast det gör inte så mkt , för då hinner jag också läsa på lite , haha xD

Felicia skickade just lite bilder på vår första vår-fika här i skolan :) Satt ute och drack the i solen , typ i januari-februari , så himlans härligt var det . Alla var på topp humör - det syns på bilderna , HAHA !

Igår , när jag kom hem från skolan somnade jag vid 16 sen vaknade jag vid 23(!!) gick upp gjorde en toast , kollade CSI och gick och la mig 00.30 , och somnade (!!) sen sov jag till 07.30 , så jag är inte speciellt trött idag . Haha , utsövd eller vadå . Men jag behövde det , så fruktansvert trött har jag varit de senaste dagarna /veckorna .
R hämtade mig i morse , skönt att slippa åka buss på morronen , plus att man får sova lite längre , hah :)

image50
image51image53

Fikastunden :)

Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0