13/3

Då var det dags igen , för lite uppdatering . Ligger här i soffan , och kollar in Greys Anatomy , dricker lite the också . Fast ska nog koka lite kaffe ist , blev sugen på det nu , haha :)

Skolan idag - gick bra . Var i serveringen och det är ju roligast :) Har ju valt det till trean , tror det kommer bli bra . Känns så nu iaf :) Haha , idag när jag serverade ettt bord med massa gubbar sa dom ; Du sköter ju det här ypperligt , vi ska komma till din restaurang när du öppnar eget , ringer du oss då ? Jag ba , eeh aah visst :P Tyckte det var as pinsamt , men man ska ju ta det som beröm eller komplimang , men ändå .

Hade ju värsta tuffa spinningpasset igår , eller så jätte tufft var det inte , har inte ens träningsvärk idag , så :P

Ska ner och träna nu vid sju tiden bara i 30 minuter , sen ska jag hem till emma och spa'a haha :) Bubbla och sådant :) Ska ta med mig hårinpackning och rakhyvel tror jag , kanske ansiktsmask också , så är man riktigt fresch sen ;)

Nehe , nu ska jag kolla vem jag fick sms av precis .

Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0