SKOOOOOOOOOOOOOOOR !!!!!

image48

Jag säger bara GE MIG !!!!
Det är en tjej , http://mariavuitton.blogg.se som tävlar ut dom på sin blogg . Snacka om att jag är med och tävlar , jag gör nästintill vadsom helst för att få ha dom på mina fossingar !
Ibland , när jag , skotokig som jag är , ser ett par skor , bara MÅSTE jag ha dom . Alltså , jag blir kär . Och hur blir man när man blir kär , hm , jo typ desperat . Man måste ha den här killen (i mitt fall skor) . Man tittar i smyg , tänker på personen/skorna hela tiden - så pass att man inte kan göra nått annat ..

Ouh Maay Gaad , Robert - du har fått konkurans :)

Kommentarer
Postat av: Boopeh

Oh shieet :P du får väll köpa dom då =) du är faktiskt värd ettt par nya för det var faktiskt läängesen du köpte ju :) .. Älskar dig massor !

2008-01-30 @ 22:53:28
Postat av: Bea

Dom va ju skiita fina :O

2008-02-01 @ 11:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0