19 Januari

Hejhopp !

Igår var vi på inflyttningsfest hos David . Roligt ? Mjo , det vare .. Kännde inte så många så det blev ju lite segt nästan som man var lite utanför , sen vill man ju inte vara för påhängsen heller . Men det var en bra kväll iaf :) Och lägenheten är jätte fin också . har varit där en gång förrut , men ändå :)

Idag när jag vaknade hos robert såg jag SOLEN !!!!! Höll på å dö . As skönt att se lite solljus . Solen har bara varit framme 20 MINUTER under hela december månad !!
Sen hade jag lovat mamma att hjälpa henne stå i kiosken på Victors innebandy match . Så det gjorde jag . Dom vann btw , och han hade lovat mig att göra ett mål , och det gjorde han . Duktigt . 7-0 mot JIK .

Nu ska jag platta håret , för vi ska till emma & fidde och glo film .
Och imon blire jobb .

R<3

Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0