14 Januari

Dagen börjar med att man vaknar , ser att klockan står på 07.53 . Ojdå , tänker Amanda , då bussen går 07.50 .
Frågar mamma när hon börjar , tror hon börjar halv 9 , så skulle jag kunna åka med henne , och ändå hinna i tid .
Men sur som mamma är svarar hon inte , och det slutar med att jag skriker lite åt henne , faan . Trött jag blir , hon är faktiskt inte den ända som har det jobbigt . Tror att hela världen kretsar runt henne , och trots man hjälper henne , får man bara skit ändå . faaaaan !
Sen när man kommer till skolan ska vi ha "nationella prov" ett test typ , fast det inte räknas in i betyget . Typ 20 sidor  , och jag har missat 30 minuter , och svårt som faaan . Klarade nästan alla sidor , hade en och en halv kvar när vi hade slutat . Och juste , glömde det värsta .Det var läsförståelse ! Hatar engelska , och engelskaläraren !!!

Helgen har annars varit helt lugn , i fredags var jag och R hemma hos E & F , trevligt .
Vi åt planka ifrån Pallas Atena , gottigott :) Åkte sedan vidare till David och hans flickvän , spelade lite tv spel . Eller jag spelade endast guitarr hero . Äger alla :) Är fortfarande bättre än R , kan inte tro det :P As stolt :) Och han är ändå skit bra .
I lördags bakade jag R och Johanna (r´s treåriga kusin) muffins :) Jätte goda blev dom . Glömde dock att lägga i chokladbitarna innan dom åkte in i ugnen , så fick lägga dom på ist när dom var klara , och det funkade ju det också :)
På kvällen bowlade jag R och Janne , Johannas storebror , och därmed roberts kusin det med :)
Janne vann , R tvåa och jag tre , med andra ord sist . men jag är en BRA förlorare . Fick inte damp , bara lite när en jävel stannade kvar hela tiden . Slår vad om att den var fastspikad !

Igår var jag jätte duktig ! Jag städade mitt noga , jätte noga .
Bytte också gardiner , lampa & lakan . Och damsög ,  torkade golvet , och tokade av alla ytor . Sen satte jag i balfotot i ramen (redan , jagvet) . Så nu står det på min byrå . Jätte härligt att somna i ett välstädat rum :)

Nu Beatrice , har du fått en uppdatering .

jagharfåttnog , slutarduintesnartdrarjag !!

Over and out / Amanda

Kommentarer
Postat av: Bea

jag tackar :D inte konstigt att jag inte vet något om dej när du int berättar om det(A)

2008-01-14 @ 20:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0