Amanda , 26/2

Tänka sig , jag fick blogg lust .. Vet inte vad jag ska skriva bara , så inget gnäll om det bara är massa onödigt ..

Jobbade igår efter skiolan , fick fort . Skönt att veta att man tjänat in lite cash . Haha . Blir även jobb ons, fre-sön. Så jo , det blir endel i veckan . men sen är jag ledig tre helger i rad (om man inte blir inringd , vilket jag kan lita på å bli)
Honey kom och hämtade mig , sötnöten . Vi hade ju 1½ år igår . Så det bar hem till mig gjorde mysig kvällsmat , tände ljus och kollade despret . MYS !!!

Idag ska jag och annie in på a6 på lunchen . MÅSTE ha ny mascara , och en väska med axelrem . Har inte hittat nån jag vill ha .. Men hittade en på H&Ms hemsida och hittade en som verkade bra , så ska kolla in den :)

Igår kom lönen då . Inget att klaga på precis .. men ska spara 3500 till sommaren .


Men nu ska jag åktergå till svenska arbetet - sexonomer .

R+A=SANT

Over and out / Amanda

Kommentarer
Postat av: Bea

Typ grattis på ett och en halvdagen två dagar försent. Men det är ju tanken som räknas (:

2008-02-27 @ 19:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0