18 Februari

Tillbaka efter lovet .
Fast jag har inte lovat så mkt , jobbat hela veckan tis - sön . Så är sliiten idag . 88 timmar har jag jobbat denna månaden . Är inte det typ halvtid ? Aja , kommer bli goa pengar iaf :) Men som sagt , jag ska ju spara endel till sommarn . Skönt att ha det "klart" , och så kommer man ha mkt pengar sparade :)

För övrigt kommer denna veckan bli jobbig . Idag ska jag plugga hela kvällen (har prov på ons) , jobba på tisdag& plugga när jag kommer hem , onsdag prov & egen idrottslektion , torsdag kvällservering i skolan . Blääsch , kommer vara helt död . Särskilt nu när jag inte sovit ut på hela veckan

Men aah , nu skriker alice . Jobbigt .

Over and out / Amanda

Kommentarer
Postat av: Boopeh

är stolt över dig :D du är så duktig!!!.. Älskar dig gummsan.. Pusspuss !

2008-02-18 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0