Blåser det ?!

JA ! Som fan , blåser bort ute , haha . Dom håller ju på att fixa parkeringen utanför a6 , eller utanför alla kontoren så sand & jord blåser överallt . Var ute och låg i solen förrut (ja på asfaltsparkeringen) men fick gå in för det blåste så mkt sand . Haha .

Ska ha svenska nationella nu , muntliga . Får se hur det går , har iaf läst igenom det jag skrev för över en vecka sen , och det behövdes , kom knappt ihåg nått . Önska mig lycka till !

Efter skolan idag , ska jag jobba . I det soliga varma vädret , fast det blåser så det gör inget . Skulle mkt hellre sättit mig på piren och tatt en glass och njutit av att våren är här :)
Blir jobb imon efter skolan också . Men som sagt , gott med pengarna . nu kom jag precis på att jag glömde kolla vem jag jobbar med ikväll , hoppas det är ngn rolig så man kan snacka lite också . Haha :)

Nu när vädret har blivit bättre , så är jag inte lika trött . Hur underbart är inte det då ? Okej , det är fortfarande svårt att komma upp på morronen , men när man väl är uppe är man inte på gränsen till att däcka resten av dagen . Har tillochmed lust att sminka mig på morronen (fast idag hann jag inte med allt) . wonderful sunshine <3

Over and out / Amanda .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0