Gräsklipparn

Hell Yeah! Idag har man klippt gräset för första gången i sitt liv. Gick lite trögt i början , men det blev ju en helklippt gräsmatta tillslut :) Duktig man kan vara då . Var ju lite rädd för alla djur som finns där först .. Getingar och spindlar och sånt . Men jag övervann rädslan kan man väl säga :)
Ska bada idag , och göra ansiktsmask . Känner att jag behöver fräschas upp efter att jag varit sjuk (och fortfarande är förkyld) . Ska dock till skolan imon , om jag inte mår sämre imon nu efter jag var tvungen att klippa gräset.
Blir så arg på mamma också . Hon vill inte ge mig några pengar när jag hade klippt gräset , fast Victor får det när han gör det . Då sa hon att han får det bara för han betalar av hans cykeldäck som pappa köpte till han för 750 kr . Men vad fasen , det är ju samma sak , eller ?!

Snacka om att jag längtar till Ayia Napa nu asså , vill bara komma till solen och badet . Ska förstås festa också  :)
Har lovat att bjuda mamma på en paraply drink där nere i försen födelsedags present . Hon fyller ju år den 20:de och vi åker natten till den 25 , eller ja planet lyfter 00.15 den 25 , men vi kommer till flygplatsen 24 , så vet inte redigt vilket datum man ska räkna men ändå .

Pappa , på tisdag är det fest ! Då är du äntligen klar med strålningen / cellgifterna !!
Maah , snacka om härligt .

Nu ska jag gosa med robert som sitter här brevid mig :) Jag tycker om han mktmktmtkmtmkt . Ja , det är sant . Tro det eller ej . Men jag älskar han mest i hela världen <3 åååh , nu log han mot mig , världens vackraste leénde har den pojken , man smälter bort i det . Maaah !

Älskar alla nära & kära :) Såklart
Over and out / amanda

Juste , måste ju skaffa nytt pass också , det kom jag på i gårkväll . När roberts pass hade kommit . Ringde pappa och sa det , vad förvånad han blev . Tur att jag kollade i tid . Våra pass räcker ju bara i 5 år , jag var 11 år på mitt pass , skulle fylla 12 . det gick ut i början på juni / juli . Man ser knappt att det jag .. Haha :) Skönt med nytt , så man ser okej ut iaf . Eller ser att det är jag , annars kanske dom stannar mig i tullen och säger : No , this is a false passport. Fan vad jag skulle garva då :D

Kommentarer
Postat av: Boopeh!

DU är mitt allt älskar dig så obeskrivligt mycket ! vi föralltid<3 !

2007-09-11 @ 14:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0