Ge mig !

Sitter i skolan och gör ingenting . Ska skriva en grej , men den var jag typ klar med igår . Hade bara 2 frågor kvar när jag kom idag . Och det var svåååra frågor . Får typ hjälpa alla :) Har faktiskt skrivit 976 ord :) Amanda duktig minnsan .

Bara 6 dagar kvar . Längtar så in i . Bara få komma bort från Sverige . Regnet , kylan och alla äkliga snoriga människor. Ja inte alla då förstås . Om 7 dagar ( åker om sex är framme om 7) sitter jag på stranden / poolen och dricker min första drink. Hell yeah .
Fick 1000 svenska kronor inväxlat till cypriotiska pund av någon som ville vara anonym igår :/ Varför i helvete vill man vara anonym om man ger bort 1000 kr ? Nu kan man ju inte tacka eller nått . Pappa vägrade säga vem dom var ifrån också . Maah .

Klippning imon . Känner att jag ringt alla mina viktiga samtal nu också . Alla utan ett . Ringa praktikplatsen igen också .

Känner att jag måste ta på mig mina glasögon , har inte haft dom på hela dagen . huvudvärk :/

Ringa robert sen . Underbara prick . Love <3
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0