Blogga

LOVISA har varit här i helgen .. Eller ja , hon kom till jkpg i torsdag , och till mig igår . Så vi lekte igår och idag .. Bakade dumlekakor eftersom hon tycker dom är så goda :) Sen kom Matilda och fikade och stannade hela kvällen . Käkade pizza och tittade på film . Mysigt , sen sov lovisa här , i min säng :) Nu när jag jag har min säng mitt i rummet och eftersom den är "så" bred får det inte plats någon madrass nån stans . Mysigt mysigt .

Nu är min andra älskling här . Vi tittar på fear faktor , dom ska ta bort insekter med munnen från ett rep och lägga i en skål på en våg .. As äkligt , mår illa bara av att titta på det . Men men ..

Nu har jag bestämt hur jag ska klippa mig :) Ska boka klippningstid imon . Ska klippa upp håret jätte mkt , mktmktmktmkt mer än vad jag har nu , och rak lugg TROR jag .. Ska fråga frissan om jag kan ha det eller om mitt ansikte blir konstigt i det ..

Bara 8½ dag kvar nu !
Over and out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0