Sverige igen

Uschaa . Vill tillbaka till Ayia nu . När vi klev på planet var det ca 30 grader och när vi klev ut 6 ! Omställning eller vadå .
Jag har iaf haft världens underbaraste vecka . Med 30 - 35 grader inte ett moln på hela veckan och knappt en vindpust ( blev mycket bad ) det var ca 30 grader i vattnet , men när det var så varmt i luften känndes det nästan kallt när man klev i . Sen på natten vad det ungefär 20 - 24 grader , så alla strumpor , långtröjor , jeans , leggins och så ligger orörda i väskan . Bikinisarna han däremot knappt torka på natten , så salt var vattnet . Kunde knappt doppa huvet för då kunde man inte öppna ögonen .
Var på Nissi beach en dag . UNDERBART vatten . Helt turkost och super skönt . Känndes som silke när man badade där tyckte jag .  Robert åkte även vattenskooter där . Kul tyckte han . Han var ca 50 meter ut kanske och tillochmed där såg man botten .

En sak som var lite tråkig var att det inte var så mkt folk ( var mkt men inte så många "festungdomar") så det blev grabbarnas två gånger och kollade runt lite på andra barer . Bluemoon bar hade ju stängt :/
Kan också medela att jag är förkyld igen . Blev frisk från min hosta typ dagen innan vi åkte ner . Och nu är jag så tjock i halsen att jag knappt kan prata . Fucking AC .

En annan sak som var lite tråkig var att två dagar innan vi skulle åka hem , ringde Roberts pappa och sa att hans farmor hade dött .. Så det blev lite jobbigt ett tag , det var ju väntat , hon hade varit dålig sen innan påskas . Men när det väl händer blir man ju lessen ändå ...

Ringde praktiken innan också , bara för att försäkra mig om att de visste att jag kom imon , så nu är det bara att komma . Syter , ja uscha . Kommer nog bli bra och så . Det första han sa när jag sa - Amada Yxhage , var släkt med Yxhage Lås , jag bara Jo det stämmer :) Haha , kul att alla frågar det typ när man säger Yxhage tror dom direkt att det är min pappa .. Det är ju iofs det men ändå :P Haha ..

Lägger upp bilder så fort jag har lagt in dom ( roberts kamera )
Nu ska jag packa upp mina grejor ,
Älskar robert
Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0