Sova ..

Hur svårt ska det vara att somna då ? Tydligen alldeles för svårt för att en simpel person som jag ska klara av det .
Har varit såhär ända sen i söndags . Tankarna virvlar . Försöker tömma huvuder . Det är som att springa in i en vägg . Man faller platt tillbaka . Eller till tankarna . Tänker ; sista tanken nu då . Tänker klart . Sov .
Sen kommer bara massa bilder upp . Sånt jag aldrig tänker på kommer upp som värsta mind mapen , och skriker det här får du välja mellan att tänka på . Men jag vill ju inte tänka . Men ändå kommer tankarna .
Så jag gav upp . Satte på O.C första sesången . Har ingen annan serie hemma ju .. Vill ha hela despret , vänner , sex and the city . Och världens största kanna kaffe .
Nu tänker ni , omeh vill du sova ska du inte dricka koffein . Då ska jag berätta nått : det biter inte på mig . Ett piss . Jag får bara ont i magen om jag dricker för mycket , eller på månnen innan jag ätit nått .

Kan inte sluta tänka på:
♥Min älskade pappa . Hur ensam han är uppe i Lindköping . Om han har ont . Att jag vill sitta vid hans sida . Men det går inte . Måste till praktiken . Detta är min andra vecka , och jag har varit där 1½ dag . Duktig flicka . Jag har så mycket annat att tänka på , känns så meningslöst med praktik . Jag vill hällre vara med mamma och pappa i Lindköping .
♥På mannen vi hörde dö , hur hans anhöriga har det . (vadfan händer med mig ? jag visste inte att jag hade så många kännslor). Tankar jag inte får tänka . De förbjudna tankarna , som jag inte ens förmår mig till att skriva ner . Avskyr mitt huvud . det lyder inte . Varför .
♥Min och pappas födelsedag . Kommer den firas i en sjukhusslang , med sondmat som tårta ? Eller kommer den ens att firas . Jag vill bara veta .
♥Hur länge jag står ut .

Klockan är nu 00.30 prick , och jag känner inte någon sömn . Eller tecken på någon sömn inatt . Vad gör man för att somna .
Okej , ni som inte känner mig så väl tycker att 00.30 inte är så mycket , men hallå , jag somnar senast 23.00 VARJE kväll (undantag helger) och vaknar inte en gång förrens väckarklockan ringer .
Nu ligger jag och rullar .. och funderar . Det skulle vara skönt om man kunde öppna skallen , plocka ut den rosa grejen där inne , (som ser ut som massor med ihoppknycklade tarmar, typ) och lägga i en skål . Sova och sen när man sovit klart lägger man i den igen .
Det ska jag nog uppfinna , tror ni jag blir rik då ?

Godnatt , hoppas jag .
Älskar robert , och paap .♥
Over and out / Amanda

Kommentarer
Postat av: Din Boopeh me.

Manda då :( att du iten akn sova du som är Så bäst på att sova djupt t.o.m när man gosar me dig på morgonen så sover du så gott. :).. får hoppas du somnar bättre inatt. Tänker på dig och din pappa :) Älskar dig gumman !

2007-10-11 @ 14:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0