Skor

Japp , det har jag köpt nya:) Jätte fina faktiskt , bruna stövlar utan klack . Vet inte varför jag börjat köpa skor utan klack , kanske för det är skönare att gå i , eller jag vet inte .. Nästa par blir iaf med klack , men jag ska tvinga mig att vänta ett tag innan jag köper nya . Undra hur länge det kommer hålla .. För just nu köper jag skor med ca 1 månads mellanrum , ibland 2 månader , och ibland en vecka . Hatar detta beroende . Men det är så kul . Verkligen en kärlek :)
Köpte även en jätte fin stickad bergie (om det stavas så) , ett brunt linne , 5-pack trosor , och fick en bh av gullungen Robert , han är så snäller . Det var ju fan 10% rabatt för medlemmar på H&M !

Har varit i Gbg en kortis sväng idag också . 30 minuter på landvetters flygplats , haha . Hämtade Roberts mor & far , dom har varit i Finland . Så det var istort sett dit och tillbaka . Trevlig sväng :)

Praktik imon , måstemåstemåste .

Chilla lungt fellows

Älskar Robert Heikkinen mest av alla på denna gjord .
Pappa , du får också vara med på ett hörn , hoppas du blir av med några slangar imon , och att röntgen är finnemang !

Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0