Okej , då

Sitter här och driker energi dryck , jagvet . Det är inte bra :/ Inte gott heller , men den stod på mitt skrivbord så jag tänkte why not ;) Okej , nu babblar jag :)
Varit hemma från praktiken idag , eftersom jag har sån hosta .. As gött . Inte hostan då , utan att vara hemma .
Praktik platsen är väl ganska bra .. Men chefen är lite konstig :/ typ när jag stog på ett ställe så stog han med ryggen mot mig , och öppnade en låda som smällde i mig . Då fräser han DU FÅR JU SÄGA VART DU STÅR !!
Okeej , eller så säger du till när du ska dra ut lådan så jag kan flytta mig PUCKO !! Maah blir så arg när jag tänker på han . Han springer runt stressar upp alla (fast det INTE är stressigt)  och får ingenting gjort själv . Vad jag kan märka , mer ; Patrik har du gjort det , har du gjort det , gör det osv . Jag får anfall .
Ska inte till praktiken tisdag - onsdag , det är då paap opereras så jag ska vara hemma . Kommer ändå inte kunna koncentera mig på något annat än det .. Sen ska vi upp dit på onsdag och hälsa på honom . Han kommer ha slangar överallt . Känns lite jobbigt att behöva se sin stora starka pappa så hjälplös .

De ska gå in mitt över bröstet och ta bort en bit av magsäcken , ta bort någon körtel . Sen ska de öppna upp på sidan , under armhålan och ta bort en bit på matstrupen och sedan ta magsäcksbiten och sätta fast som ny matstrupe . Sen kommer han få slangar ifrån snitten (ett på bröstet och ett på sidan) så all vätska kan rinna ut så det inte blir inflammerat . Han kommer också få sondmatas ett tag (hur länge vet jag inte) genom en ven vid nyckelbenet . Han har ju haft vid handleden förrut . Men han har fått så ont där nu hela blodådrerna är som blåmärken . Cellgifterna har typ "töjt" där . Han har haft ont sen senast han fick cellgift .. Det var nog en månad sen . Och så har han haft jätte ont efter näringsdroppet han fick i början på sommaren , efter de första cellgifterna så han fick blåsor i hela munnen och inte kunde äta på typ 2 veckor . Där hade han nog ont i 2 månader .
Nog om tråkigheter ...
Fast det känns som det bara blir fler och fler sådana i mitt liv ..

Ska gå på stan med Ninis imon . Kulkul , inte träffat hon på två veckor . Hon skulle flytta sa hon , men vart är frågan .. Hon har inte svarat på mitt sms .. Hoppas det inte blir alldeles för långt bort . Till Taberg igen kanske , ditt gammla hus . Ett stenkast från mitt :)

Ska leka med robert sen . Festa hoppas jag , får se om det finns något .
Älskar min mann .
Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0