Hem

Pappa får antagligen komma hem på måndag :) Skönt tycker jag =)
Då behöver han inte ha nåra slangar förutom sondmaten då . Så han får gå runt med ställning här hemma :) Undra hur det kommer se ut om han ska gå å hämta tidningen typ , kommer han där med värsta droppställningen , haha . Fast den kommer han få ha i en månad , så grannarna vänjer sig nog .
Fast jag har han hällre hemma med droppställning än i Lindköping med en , fast det är ju självklart .
Imon har jag inte träffat pappa på en vecka :/ Fast jag pratar med han varje dag i tele .
Juste , mamma pratade med han lite förrut idag , då sa han att han skulle ut på stan imon .. Hon blev nästan iriterad . Haha . Fast dom som känner pappa blir inte ens förvånade . Han ska alltid vara frisk , visar knappt när han är sjuk . Skulle det varit jag skulle jag gnällt hela tiden , det ända pappa gnällt på är en slang som var i hans näsa , den var obehaglig tyckte han , han var as nära att dra ut den själv (den går ända ner i magsäcken och tar bort all vätska). Fast den är borta nu . Han har även fått bort drenaget från den andra lungan också , han tog ju bort den första igår , så nu är han fri från dom "dunkarna" . Han har bara 2 slangar kvar , sondmaten och en på utsidan av halsen , dropp är det i den .

Sen ringde vårdcentralen idag också , och berättade att jag har ett virus . Typ "kusin med halsfluss" sa hon , men man behövde inte äta penicilin om man inte mådde dåligt . Och det gör ju inte jag . Men jag har fått ont i halsen i eftermiddag/kväll :/ vet inte om jag är hypokondiker , eller om det är på riktigt . Måste ge det till imon iaf . För Ove vill inte att jag kommer om jag är sjuk . Han är livrädd för att bli sjuk . Så fjantigt . Det smittar inte om man inte mår dålitg sa hon som ringde :P
Men en posetiv sak är att jag får gå hem om jag blir trött , bara för jag ska bli frisk eller så .

Despret Housewifes - my favorite program , I looove it

Men Robert , du slår allt . Älskar dig mer än livet honey <3
Om 1½ vecka fyller jag 17 år .

Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0