Bulle i ugnen

Japp , det hade jag alldeles nyss . Men nu är dom ute i det fria ;)
Ja alltså jag har bakat bullar . Jätte fina , och jätte stora . Smakade just på en bulle med jordgubbs saft till . Yummy .

Idag åkte pappa till sjukhuset . Igen .
Fast nu ska han opereras . Uschana mej . Tycker INTE om detta . Det är alldeles för jobbigt för mig att han ska ligga där hela dagen . Ja läkarna går tillochmed och äter lunch när pappa ligger på operations bordet . Ni kan ju bara tänka er hur lång tid det kommer ta då .

Jag stannade hemma idag också .. Tycker det är tråkigt på praktiken . Chefen är helt vrickad , men det har jag nog nämnt i ett tidigare inlägg .. Jag vill aldrig mer dit . Haha ..
Fast jag stannade hemma idag för att jag hostar fortfarande , + att jag var jätte täppt i näsan när jag vaknade , och svullen i halsen .. Gick ju upp som vanligt idag å sminkade mig , och allt det .. Sen tyckte mamma att jag lät så förkyld .. Typ hostade hela tiden . Så jag ringde chefen och sa att jag hostar fortfarande , men det är lite bättre . Och sen är jag täppt i näsan och så .. men tycke du jag ska komma in ändå , för jag är ju inte hängig . Men han tyckte jag skulle stanna hemma . Höhö . YES !!
Så jag och mamma åkte till apoteket och köpte host tabletter . Hoppas att det hjälper , för nu har jag hostat i en vecka snart (inte länge , jagvet) plus att jag hostade i tre veckor innan jag åkte till Ayia Napa . Blev frisk från hostan någon dag innan bara . Sen var jag frisk i 1 vecka , och nu började det igen , för en vecka sen då . Det är ju så man blir galen .
Aja , det är inte mycket att göra åt saken .

Tror jag ska bada sen , ta med mig datan in titta på en film , en bulle och ansiktsmask .
Hur härligt låter inte det då ?

Robert kommer hit sen , på bullkalas . Mumma :)

Robert och pappa , det är er jag älskar . Mamma också då förstås , och jo , faktiskt Victor (men säg inget till han , då blir han så dryg)

Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0