Bilder

Dagen vi anlände . Go & glad , med barcadi i solen på stranden . 35 grader !!

image14

Nissi Beach , finaste vattnet jag sett . Helt turkost . Kommer många bilder .

image15
Robert i vattnet .
image17
Robert ligger i det underbara vattnet .
image18
Jag i det 30 grader varma vattnet i Nissi Beach .
image19
Tycker denna bilden är så fin , så den får vara stor :) Älskar palmerna , parasollerna , himeln och vattnet !!
image20
Snyggingen Robert i såndära mössa med hår :D
image21
Honey och jag på en restaurang , där man fick världens största pasta . Syntes inte ens att jag ätit nått .
Det var även där mamma sa till servitören ; She is going to be a kock. Hm , tack kära mamma . Vi skrattade i ca 10 minuter och sen fick mamma förklara vad hon menade , att kock är chef på svenska och inte kuk ... Usch ja , där skrev mamma historia , lagom glad efter att skämt ut oss . Tur att det var när vi skulle betala :/
image24
Jag på typ Ayia Napa carneval eller nått . Packat som fan inne i stan . Hett också . tror det var över 25 grader då ...
image25
Jag på Grabbarna Grus . Okej jag ska vara ärlig , det var inte så mycket folk / drag .. Tyvärr ..
image26
Robert i poolen på hotellet . Tycker den bilden är så fin och härlig , så den fick också vara stor . :)
image27

Nu orkar jag inte lägga upp flera bilder . Tar sån tid på bloggen ju :/ Brukar det göra det ?
Ska också tillägga en bra sak (fast igentligen inte) att jag inte behöver gå till praktiken imon eftersom jag har sån hosta , och fick gå hem vid halv ett idag .. As gött .
Kanelbullens dag idag . Har ätit en bulle , dumma Amanda .

Pappa opereras på tisdag . Håller tummarna , håll för oss !!!!
Älskar alla nära och kära .
Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0