Barstolar

Våra nya barstolar kom idag :) Jätte fina faktiskt . Skinn sist och skinnryggstöd , fast inte fåtöljigt eller så .
Fast dom är lägre än våra gamla .. Känndes jätte konstigt när man satt på dom , fast det är ju en vanesak .

Imorse när jag vakade tänkte jag , idag måste jag gå till praktiken . Så jag går upp fixar mig lite å så , sen när jag ska ta deo , upptäcker jag att jag är svullen där och är jätte öm .. körtelfeber tänker jag . Bara fanfanfan . Men kan man värkligen ha det två gånger ?
Frågar mamma , hon vet inte heller . Tycker jag ska komma ner till vårdcentralen , och inte gå till praktiken .. Ringer dit och Ove tycker inte heller att jag ska komma .
Så jag ringer och väcker robert och undrar om han kan skjutsa mig . Självklart :)
Sen på vårdcentralen fick jag göra massa tester , en odling , blodprov , blåsa i en grej , kolla syremättnaden i blodet (eftersom jag hostar så) & kolla öronen (jag har haft lock i minst två veckor) .
Blodprovet visade ingenting , och odlingen är klar på måndag .
Men hon trodde inte att det var körtelfeber , men man kan ha det mer än en gång sa hon .
Varför jag är svullen / öm i armhålan hängde ihop med förkylningen lymfkörtlarnan kan svullna då .

Over and out / Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0