30 Oktober

Praktik idag , suger verkligen att jag måste praktisera när alla andra får lov . Fuck off .
Är hyper trött på mitt liv också , på allt som händer och på alla i det . Nästan alla . Sen är jag trött på att det knappt är någon i mitt liv .
Vart tog alla kompisar vägen ?!
Vill du bli min kompis ring .
Jag har inga kompisar , är det fel på mig ? Varför inte ?
Jagvet att det mestadels är mitt fel . Att jag alltid preoriterar pojkvän först , men nu ska jag försöka ha tid för kompisar , försöka välja kompis före ibland . Det behövs , jag känner varje dag att det är något som saknas . Har inte kunnat sätta fingret på det . Nu är fingret rakt på den pungten . Hatar att medge det själv . Vad ska jag ta mig till då ? Hur gör man för att skaffa kompisar ?

Trött , trött , trött . Trött på mitt urtråkiga liv , utan innehåll .

Over and out / Amanda

image36
Så ensam känner jag mig .

Kommentarer
Postat av: Boopeh

älskar dig av hela mitt hjärta Gumman !

2007-10-31 @ 23:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0