28 oktober

Helt misslyckat igår . Verkligen . Gjorde inte ett piss . Alla är så tråkiga , ska antingen inte göra nått eller gå på krogen . Jag hatar redan att vara sjutton . Blä . Inte för att sexton var så kul , men ändå . Kan inte ett år gå som en sekund ?
Var hemma vid tolv igår , somnade . Var as sur , förlåt Robert , det är inte ditt fel . Kramades inatt iaf =) Du är så mysig när du sover honey :) Som alltid .

Började sätta ihop byrån igår också , blev halv klar , ska sätta ihop låderna bara . Sen är det dags att lägga i kläderna , härligt att få plats nu iaf . Ska fixa iordning garderoben också , ska ta bort hyllorna så jag kan hänga . Jag har nämligen snettak i mitt rum så jag får inte in en normalhög garderob , så min är typ "barngarderob" fast den ser inte barn ut , den är bara mindre , sen har vi "byggt  ut" den lite . Men problemet är att det inte finns någon plats att hänga på . Har kanske en knapp halvmeter nu , men det ska bli ca 1-1.5 meter :) Helt perfekt . Super nöjd . Hoppas jag kommer vara det när allt är klart också .

Var hos farmor igår , så fick jag en födelsedags present av Kattis , jätte fin :) Fick en porslins spargris , den var rosa med gul-röda blommor på så stog det born to shop på :) Så där ska jag lägga pengar nu :) Alla mina småmynt tänkte jag . Dom som man bara köper massa onödigt för . Mobiltelefon ska pengarna gå till , det har jag redan bestämt . Nu har jag ca 800 kr . Fick 200 i grisen också . Den jag vill ha kostar 2200 . Sen får jag nog pengar nästa helg också , eftersom jag ska ha kalas då :) hoppas hoppas . Sen lägger jag till resten från mina "vanliga pengar" har ca 2000 kr där .

Skrev inget intressant idag heller , men skönt att skriva av sig lite .
Snart kommer Robert och bygger låder med mig :) love him .

Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0