27 Oktober

Min födelsedag :)
Härligt att vara sjutton . Inte för att det är världens roligaste ålder kanske , men för att man är ett år äldre , och bara ett år kvar till ARTON :) Jippie .

Fick iaf massa finfina saker , nöjd med allt . Finns ingenting som jag önskade mig som jag inte fick . Iofs var min högsta önskan att pappa skulle vara hemma när vi fyller år (pappa fyller 2 dagar innan mig) och det var han !
Sen fick jag ; en byrå (!!!!!) , jätte fin jeans klänning , senapsgula leggings , digetalklocka (alarm) , mössa , vantar , jacka (jääääätte fin) , väst , och ljusgrejer . Och lite mer . Så himla lycklig :) Haha . Man kan visst köpa kärlek (A) .
Men gladast blev jag över att pappsen är hemma . Fast det har han varit ett bra tag nu , eller en vecka i torsdags :P

Skriver mera sen .

Grattis till Amanda :)
Jag hade Namnsdag igår . Grattis igen :)

Over and out / Amanda

Kommentarer
Postat av: Boopeh

GRATTIS GRATTIS Älskling :D

2007-10-27 @ 17:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0