25 Oktober

Grattis Pappa . Han fyller ju år idag .

Var på praktiken idag , så duktig är jag . Har varit där varje dag hela veckan . Bara imon kvar också .
Fick steka över 700 pannkakor idag . Svettigt värre . Dagen dög iaf . men usch , nog om min sugiga praktikplats .

1½ dag kvar

Orkar inte skriva nått -
Har iaf varit dukitg hela veckan och inte ätit ett sockerkorn !! Så nu på pappas födelsedag ska vi äta lite glass . duktig jag är =)
Sen har jag tränat . Träningsverk imon ja .

Over and out / Amanda

Kommentarer
Postat av: boopeh me

Gratta pappsen din från mig :) Älskar dig !

2007-10-25 @ 20:58:51
Postat av: Beea :D

Grattis från mej till han :D

2007-10-27 @ 11:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0