23 Oktober

Det är höst dagar som den här jag älskar . Solen lyser mellan de gula & röda löven och det prasslar sådär mysigt när man går igenom dem . Inte för varmt , inte för kallt . Helt perfekt . Inte ett moln på himeln .

Försov mig i morse , inte bra . Eller ja , endast 10 minuter , men det är dom minutrarna jag plattar håret på så fick skippa det och stressa lite .. Konstigt nog behöver jag nästan aldrig stressa , vet inte varför .. Eller jag skyndar mig , men behöver aldrig skippa frukos eller nått . Missar aldrig bussen heller . Eller jo , en gång i år fast det var när jag skulle ta den som gick vid halv ist för jag skulle slippa springa upp . Och igentligen missade jag den inte , det var den bussen innan som var så försenad att jag trodde det var min buss , så 5 minuter senare kom det ju en buss , men då satt jag och tittade på tv , så jag hann inte med den heller :P

Färgade håret i söndags , blev ganska bra .. Jätte ljust bara , men det brukar lägga sig efter någon dag . Gör det inte det måste jag färga allt annat hår också . Jag färgade bara utväxten nämligen . Känns bättre idag än igår iaf . Ännu bättre imon då kanske .

Prakitiken idag var bara skit . HATAR Ove , han är ett arsle . Blir arg bara jag tänker på hur mycket jag hatar han . Usch , blä , fy
Fick iofs sluta tidigare idag , eftersom det knappt fanns nått att göra . Klockan 12.30 fick jag gå . Härligt , så jag och mamma satt på altanen i det underbara vädret & drack kaffe :) Trevligt , tror mamma har tappat örona efter mitt tjat . Haha .


image33
Underbar höstdag .
Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0