21 Oktober

Längtar tillbaka till Ayia Napa som bara den nu . Ute är det svinkallt , och det börjar redan skymma . BLÄÄ .
Hatar denna årstiden . Nästan jämt iaf , det finns vissa fina dagar på hösten . MER SÅDANA !!

Tror mamma ska färga håret på mig ikväll . Behövligt . Usch på mitt hår också . Det är jobbigt just nu . Har haft en dålig hårmånad . Funderar på att klippa kort , men jag vet inte .. Eller inte kortkort , men lite under axlarna kanske . Har en bild på mig hemma där jag har så kort hår . Jätte fint är det verkligen då . Fast jag sparade ju ut det direkt då . Hm , kan inte bestämma mig . Skriv gärna och säg , behöver hår-råd .. =/
Fast ni som minns mitt korta hår , tänk då innan jag gjorde mörka slingor . DET ska jag INTE ha igen . Jag LOVAR ! Uscha , det såg hemskt ut =/

Måste ta med mig min moder på Hairspray snart också . Den ska vara jätte bra sägs det ju . Måstemåstemåste .
Mycket mamma i bloggen :)

Igår var jag ute och åkte bil med robert och Mackan . Det dög la . Var och hämtade Gurra och nån tjej i Skärstad . Vemfan vill gå på fest därute =/ Knaaasigt . Det ligger ju utanför Kaxholmen .
När man åkte in i Skärstad (eller förbi skylten) såg man "här är Skärstad slut"- skylten en bit bort på vägen . Typ 400 meter långt var det tror jag . Usch , tänk att bo där , jag som tycker Taberg är lite off ibland :P

Skönt att pappa är hemma iaf .
Älskar min mann .
Over and out / Amanda

image32
image31

GrabbarnaGrus <3 mig !
(här har ni även en bild på mitt nuvarande hår)

Kommentarer
Postat av: Stephie

Ditt hår är jättefint som det är ( :
Saknar dig gumman !

2007-10-22 @ 09:09:10
Postat av: Angelica

Klipp inte av ditt fina hår! :)

2007-10-24 @ 08:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0