20 Oktober

Hejhopp alla glada :)
Idag har jag och Robert varit på Hv :) Jätte roligt faktiskt , tråkig andra period . Hv var lite slöa tyckte jag . Men Steffe släppte ju inte in nårra mål , så det gick ju vägen ändå . Matchens spelare blev han , dukig kille detdär .
Men uscha vad dumma dom i färjestad klacken var mot Liv , skrek : Ingen vet vem Stefans pappa är . Blä på dom , det är väl inte hans fel att han blev adopterad . Och bra är det att han blev adopterad , för annars kanske han inte skulle varit målis i Hv , eller spelat hockey allt . Heja Stefan Liv !!!

Var med Amanda igår också . Snabb "genomgång" av kvällen .
Träffades på stan , jag köpte en röd långärmad tunn tröja , och en vit T-shirt
Åkte hem , Amandas kompisar undrade om vi ville komma på fest , dom skulle på Mange Schmit (stavas det så?) så vi stack dit , men gick bara på förfesten , Mange SUGER hästbajs. Så vi var hemma 23.00-23.30 , Då satte vi på Knocked up , Fast tröttnade snabbt (bokstavligt talat) , somnade ganska direkt . Så vi tittade klart på den idag morse . Amanda vaknade ju klockan 9 , usch .. Fast vi sov vidare till 10-10.30 typ . Eller jag sov , och Amanda halv sov :P

image31
Min röda och vita tröja jag köpte igår . Nöjd :)

Det vackraste jag vet , är att se dig när du sover . Robert Heikkinen ♥

Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0