18 Oktober

Nu sitter jag bara här och väntar på att mamma & PAPPA ska komma hem . För pappa kommer ju hem idag :)
Så jag har städat hela nedervåningen och köket . Duktig jag är :) Damsugit tillochmed .
Undra vart dom är igentligen . Kommer närsom säkert .

MÅSTE börja träna nu snart igen , har inte varit på två veckor idag , plus att jag inte gick på en vecka när vi var i Ayia Napa . Känner mig as fet , blääää ..

Imon kommer Amanda hit :) Så ska vi mysa med film , godis och massa massa massa babbel . Sååå härligt .
Ska kolla på Knockt up (på smällen) tror jag , om hon inte sett den . Robert laddade ner den till mig nämligen , snällis pojken . =)

9 dagar kvar .

Älskar Robert mest i hela världen . Du är bara för underbar honey . MINMINMIN <3

Over and out / Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0