Min mobiltelefon

Lite things från mobilen !
1. Vad har din mobil för färg?
Vit
2. När köpte du den?
Fick den för ett år sen , ge mig en ny .
3. Vad är det för märke?
sony ericsson
4. Vem ringde dig senast?
Annie
5. Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
att jag ska ha det kul på träninge ^^^,
6. Ungefär hur många sms har du i din inkorgen?
ca 100
7. Vad heter din kontakt nr. 12 i din kontaktlista?
Börsnytt :/ Hur fick jag in det i mobilen
8. hur många kontakter har du på A ?
8

Denna har jag snottat av Amanda :D

Kommentarer
Postat av: Boopeh

Lite things från mobilen !
1. Vad har din mobil för färg?
svart
2. När köpte du den?
köpte för 1 år sen lite mer..

3. Vad är det för märke?
sony ericsson
4. Vem ringde dig senast?
Kärleken Älskling :D
5. Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
Dod natt älskling sov så gott.... =)
6. Ungefär hur många sms har du i din inkorgen?
ca 150
7. Vad heter din kontakt nr. 12 i din kontaktlista?
Dennis
8. hur många kontakter har du på A ?
4

=)

2007-11-22 @ 00:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0