8 November

Min mage och jag , vi är inte överens . Inte på långa vägar . En vecka sen vi var sams nu . Dagen började ganska bra faktiskt (medmagen), fick ont lite dåochdå men inget farligt . Sen på bussen hem fick jag så jävla ont så det känndes som jag gick sönder innuti . Tänk er värsta mensvärken någonsin gånger en miljon .

Vårdcentralen ringde just hit (under tiden jag bloggade) och sa att jag skulle få magkatarrs medicin . Hoppas att det hjälper iaf . Har bestämt mig för att jag ska äta mycket fibrer och dricka mycket vatten för det är bra för magen . Fibrer binder nämligen vätska , för er som inte visste det .

Serverade i skolan idag . Gick bra , några missöden bara .. Gjorde bort mig lite , men det är ingen fara , det gör jag allt som ofta :) Haha .

Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0