7 November

Hemma , med magen . Jobbigt att jag fortfarande har ont , men ska försöka gå imon .. Missar så himla mycket när man är borta , och det är INTE bra . Hatar att komma efter och få göra allting sen , så jag har mejlat alla lärare och frågat vad jag ska göra , så jag gjorde nästan klart svenska arbetet igår . Iaf halva .. Hade vi bara en lektion med det igår , vad ju as mycket =/ Det skulle man inte hinna på en lektion .. Ska göra lite matte sen också , om jag fattar nått så att säga . För Mats sa igår att han skulle lägga upp uppg. 1-4  + förklaringar . Men det hade han inte gjort igår eftermiddag , när jag kollade . Hoppas han har gjort det nu , annars får jag mejla han igen då .

Ska snart ta en promenad med musik i öronen och sen hem och ta ett bad med lugn musik :) Hittat en jätte bra skiva med avslappnande låtar på . Helt lugn blir man . Försökte kopigera in låtarna på datan så man kunde sätta in dom på mobilen , men det gick inte , inte när man skulle spela upp dom , då kom det typ massa andra album som man kunde köpa eller så .. Helt lustigt .

Nej nu ska jag gå en promenix. Har inte tränat på hela veckan ju =/

Over and out / Amanda

Kommentarer
Postat av: Boopeh

Du får krya på dig gumman =)! Det blir bra tills helgen hoppas ja på :).. Älskar dig !

2007-11-08 @ 00:12:23
URL: http://boopeh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0