6 November

Arg som fan på Victor . Han är helt cp , måste verkligen ha tv:n på högsta volym bara för att störa mig . Så jag satte på musik på högsta men då skriker ju pappa nerifrån , så båda fick sänka . Och slutade vi inte bråka fick vi stänga av tvn . Gärna för mig . Jag sitter gärna på mitt rum , har ju både tv och data . Victor har bara data utan internet , fjortisen . Usch vad arg jag är på han ,  ibland önskar man ju att man kunde stänga av honom , eller vrida ner volymen på han . Gaaah .

Var hemma från skolan förövrigt idag , ska stanna hemma imorgon också . Måste få ordning på magen , det börjar bli bättre men är typ helt matt och svimmfärdig eller så .. Konstigt . Måste iaf bli bra tills helgen .
För då ska jag och robert till Stephie & Nille !!! Kulkulkul . Ska på fest och sova där lör-sön . Jätte kul att träffa henne , as länge sen ju =)

Måste också klaga på Lena , vår lärare . Jag är 100% säker på att jag lämnat in flera arbeten på papper till henne , eftersom internet/fronter krånglade ett tag innan vi gick ut på praktik. Men som vanligt med henne slarvar hon bort papprerna och säger att hon inte fått in dom . Bara ett . Ibland vill man mörda . Så nu måste jag kanske göra om alla dom arbeterna , bara för hon är så slarvig . SUBBA

Älskar Robert
Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0