4 November

Fick sova i vardagsrummet hos robert inatt . Hans bror Kim hade en brutta med sig hem , så vi ville inte störa . Så vi bar ut alla sov grejer och sov där . Lite hårt , men mysigt :)
Vaknade idag av att världens sötaste unge kommer hem till robert . Johanna . Så det var bara att stiga upp och leka med henne . Fast klockan var ju faktiskt 12.15 så det var dags .
Så lekte med henne några timmar , trött efter ett tag . De är intensiva de där treåringarna .
Sen när vi vaknade i morse hade robert ett typ 10 - 15 x 5 cm stort blåmärke på armen . Hur fick han det ? Bev lite förmycket för hans del igår xD

Har iallafall fortfarande jätte ont i magen , fast inte lika som igår . Typ öm , svullen och hård . Gör ont i "omgångar" eller så . Inte kramp , men typ ont när jag "byter ställning" .
Mamma sa iaf att vi ska ringa och kanske åka till sjukhuset / vårdcentralen imon . Eftersom jag haft detta sen i torsdags , och det inte försvinner . Lustigt . Hoppas det inte är något iaf , har varit sjuk två gånger denna hösten , en gång på penicillin , men det tog 2 veckor för dom att inse vad jag behövde , och en vecka innan det var jag sjuk i två veckor . Bläää . Jag som aldrig är sjuk .

skola imorgon , lite kul kanske . Att träffas , de flesta har jag ju inte sett på sex veckor . Det där med lektioner är jag inte så intresserad av .
Just fan , får inte glömma packa ner datan efter detta också :)
 
Fick bajs ont i magen nu igen . Hjälp mig .
Ska ner och gnälla nu .

Btw min gårkväll var supertrevligt , ett undantag bara ; Gurra i ett nötskal .

Over and out / Amanda image38
Obs gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0