25 November

Har varit i Sk idag . Kul . La ju värsta bällen när vi skulle gå till festen . Skulle typ spring-dansa eller nått så var det värsta hala fläcken , så jag gjorde några snygga halkmoves (såna dära snygga när bena flyger åt alla håll) och la mig sedan pladask på magen . Har ont i mitt knä nu som fan . Men det går la över tills jag gifter mig .
Sen när vi skulle hem , fick vi stanna tre-fyra gånger säger inte varför , men det var iaf inte jag som skulle ut . Rostam var lagom road . As sur . Kostade 600 kr . Och vi var sex st så det blev 100 kr var , fast Jimmy betalade åt mig . Så han ska få pengar någon dag nu snart . Inte glömma. Det är ju lätt hänt att man gör det .

Igår var vi på saw IV .. Den var inte så läskig , mer äcklig , eller så . Fast jag höll för öronen typ hela tiden , precis så man hör , men inte skiter ner sig om det blir äckligt . För det är ju ljudet som är det lebbiga , inte bilden . Eller jo ,den också , men ljudet gör ju så man hoppar 1000000 meter upp i luften .

Nu ligger min superduper söta pojkvänn i mitt knä och sover . Haha . Han är ju för söt han , så jag kan knappt skriva (är det några stavfel så beror det antagligen pådet)

 Nu ska jag joina robert .
Godnatt

Over and out / Amanda

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-25 @ 11:32:42
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0