20 November

Ska igentligen plugga nu . Men har man allting på datan är det ju lite svårt att hålla sig till enbart läxan .

Träning sen , sköönt . Eller ja , träning om jag kommer in på passet , orkar verkligen inte gymma , känner mig som värsta fjanten där inne , bland alla biffar . Så komme rjag där och orkar knappt på lättaste . Eller ligga där inne med rumpan i vädret . Hah . Men jag är ju näst in på listan , så hoppas jag kommer med =)

Orkade verkligen inte skolan idag , eller svenska orkade jag . Men inte matte . Våran mattelärare pratar i gåtor , han kan inte säga så är de , oh så är det inte . Han säger bara Så kan det vara . Sen om man tex frågar varför satte du en etta där ? Då kan han säga ; för att ag ville det . men ofta man fattar nått om han inte kan säga ja eller nej ens . Usch , vad fan gör han som lärare , han skulle la vara matematiker eller nått ist , så kan han ju ha sina j*vla ettor vart han nu vill . Fast samtigt lär jag mig jätte mycket , och förstår på samma gång som jag inte förstår . Men idag orkade jag verkligen inte med hans jävla snack om ettor och gåtsnack . Så jag gick 1,5 timma tidigare . Jobba hemma sa jag . IN MY ASS . än så länge , kommer antagligen sitta med det ändå . PLUGGHÄST Fast det är jag inte

Och det händer aldrig nått i mitt liv , så jag kan inte skriva nått ..
Eller jo , på mattelektionen vek vi pappersflygplan , och hade tävling med . Mitt förlorade , Felicias vann . Men Jennies var tamigfan fulast .

Nutvivlarjagpådigockså Skadublilikadansomhenne Dettyckerjaginteom dugerjagbarasomreservkompis dåumgåsjaghellremednågonsomintetarmigförgivet Freak

Over and out / Amanda

Ps , Aaaamaanda.bilddagboken.se är mitt nya namn :) Det andra lät så groteskt

Kommentarer
Postat av: Boopeh

Manda me jag älskar dig =)!

2007-11-20 @ 18:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0