19 November

Idag har jag varit i skolan , dagen gick fort och smärtfri . Skönt . Tog tåget hem med Feffie , Annie Sk bor , och Jennie , från Nrhm . Jennie fick gå , och lika så jag . Men var hemma på 15 minuter . Ska nog åka tåg imon också , får man ju lite motion . Av att gå i en ca 1-1,5 km lång backe . Hela vägen hem till mig är backe . Eller iofs så är taberg en oändig backe , hemskt om man ska till någon som bor i närheten . Värsta träningspasset . Det kanske man ska se posetivt på ?!

Var och tränade förrut . Skönt , jag älskar de passen . Doreen , hon är ju för go hon . Alltid lika glad och sprallig =) Börjar ju få en rejäl mage nu också . En stor guldstjärna till Doreen ! Hon är guld värd !!! =)

Jag blir trött på ; Att jag inte fick redovisa på engelskan , att fritiden är så kort , att jag är fetare än jag vill vara , att morgnarna är så tidiga (varför kommer morronen allid flera timmar för tidigt ?), personer som är en person när de är ensamma med mig , och en annan när vi är fler . Att det alltid är så mörkt på morronen , månar för övrigt (asså morron) . Ja , usch listan kan bli lång . Jag är SÅ gnällig när jag är trött . Och det är jag just nu . Trött .

Kul att du lurade mig att han var död . Jävla skitunge . Varför gör man så ? Blev fan livrädd . Ja , usch , döden är ingenting att skämta om . Det är på allvar . I alla sammanhang . Tänk sen , om det är på riktigt , då är det ingen som tror dig . "/

Ibland undrar jag om du är dig själv när du är med mig , eller om du bara spelar . För sen blir du en helt annan person , när du är dig själv ? För jag tycker bäst om dig när du & jag är ensama. Är du dig själv då ?!

Och Amanda har skaffat bilddagboken : Yxjavel.bilddagboken.se Kom och checka mina bilder vettja ^^,

Lovar att fortsätta skriva här till mina trogna läsare ;)

Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0