15 November

Jag vill ha jul nu ! Längtar nått så förskräckligt efter jul , nyår , jullov och alla härligheter . Mys .
Lussebullar ge mig !! Måste verkligen baka det nästa vecka . är så himla sugen . Tänkte säga till mamma att vi kunde göra det idag , men hon var ju inte hemma när jag kom , och nu är det ingen idé .

Ont i huvudet (mitt fel , glömt glasögona varje dag hela veckan) , nacken , ryggen , höfterna , benen & fötterna + att jag är trött . Ska träna idag också . Iofs så behöver jag det , är så trött hela tiden , och träning blir (ska man bli iaf) pigg av .

Vad fan har du sagt?! Vad har jag gjort dig nu då ? Tack så jävla mycket .

Pigga upp dig nu Amanda
image42
Britney Spears , där var hon HET . Synd att hon slarvade bort sitt liv .

/ Over and out / Amanda

Löööördag here I come

Kommentarer
Postat av: Boopeh

op lördag fylller boopeh me år vi ska ha kul .. Älskar dig mitt allt !

2007-11-15 @ 19:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0