13 November

Trött i hela mig . Usch vad jobbigt det är när det är så mörkt ute hela tiden . När man går in i skolan är det mörkt (inte riktigt ljust iaf) och när man kommer ut börjar det skymma . Kul att vi sitter inne alla de ljusa timmarna framför datorn (nej, jag gnäller inte över datorn). Jag tycker att man kunde införa fönster tak , så man kan njuta av de ljusa timmarna . Få lite solljus energi .

Träffade mamma på stan idag . Köpte ny borste, deo , födelsedgs present till älsk (kan inte säga vad , för han läser säkert detta). Sen fick jag en kofta av mamma också , som jag glömt att testa . För hon köpte den till mig innan jag kom . Snottar alltid hennes svarta , så nu fick jag en egen :) Haha . Snällt . När vi satt och fikade (syndare AMANDA , fyy skäms) bara kännde jag hur nackspärret kröp sig fram , helt läskigt . Typ "snart kommer jag få nackspärr , kände värkligen att jag fick ondare och ondare hela tiden . JOBBIGT , så nu har jag as ont .

Nej , nu är klockan alldeles för mycket , måste ringa han också :)
Btw skolkatalogen kom idag . Jag ser ut som ett miffo , se efter själva John Bauer gymnasiet , Daga . Sitter i mitten . Freaaak .

Du är bara för mycket , jag står inte ut en dag till. Vad är ditt problem . Mitt problem är DU!

Over and out / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0